Már terveztük a céges csapatépítőt a kollégákkal, és azon tanakodtunk, hogy vajon milyen programot csináljunk idén. Természetesen én leszek a sofőr, így próbáltam olyan helyeket javasolni, amik nincsenek olyan messze. Végül a többiek egy olyan kompromisszumos megoldásban állapodtak meg, hogy menjünk egy pihentető hétvégére egy wellness hotelbe. Tökéletes lehetőség arra, hogy megtartsuk a meetingjeinket és még a kikapcsolódás is belefér. Én teljes mértékben támogattam az ötletet, hiszen nagyon régen volt már, hogy eljutottam egy hotelbe vagy akár szállodába. Alig vártam, hogy a megbeszélések után beülhessek a forró medencébe és pezsgőfürdőbe. A svédasztalos vacsoráról pedig ne is beszéljünk. Mindenesetre egy Budapest közeli kisvárost választottunk.
Az utazás napján emlékeztettem magam, hogy mindenképpen kell egy útnyilvántartást készítenem. Eddig mindig az útnyilvántartás 2023 mappába lementett kis Excelembe vezettem fel. Vagy volt olyan is, hogy kézzel egy kis dokumentumban vezettem szorgosan, de 2023-ban már kicsit elavult ez a módszer. Még szerencse, hogy nemrég mesélte egy kollégám, hogy ő talált egy sokkal hatékonyabb metódust, amivel plusz időt és energiát is tudnék spórolni.
Miért jobb az online útnyilvántartás 2023-ban?
Az útnyilvántartás 2023 óta már akár digitálisan is elkészülhet. A céges utazásaink során nagyban megkönnyítheti a dolgunkat, hogy nem manuálisan kell számontartanunk a km-eket. Olyan alkalmazottak esetében kimondottan előnyös, akik naponta több órát utaznak munkájukból kifolyólag, mint a területvezetők, üzletvezetők, retail vagy b2b szektorban dolgozó emberek. Ezzel a megoldással időt, pénzt és energiát tudunk megspórolni, növelve a hatékonyságot. Biztos vagyok benne, hogy bármelyik cégvezető hajlamos lenne integrálni ezt a megoldást, hiszen ezzel csökkentjük az adminisztratív tevékenységeket. A NAV szabályainak való megfelelés pedig fontos cél, amit nem végezhet bárki. Ezért amennyiben valaki nem biztos abban, hogy az útnyilvántartás 2023-as adatait egyedül nem képes adminisztrálni, keressen fel egy olyan céget, mint a roadrecord.hu
Az üzleti utazások facilitálása
Minden cég életében elérkezik az a pont, amikor már szükség van innovációra. Vannak, akik könnyebben integrálnak új megoldásokat, vannak, akik kevésbé. A digitális útnyilvántartás azonban nem egy rizikós lépés a cégek részéről. Érdemesebb kiszervezni az ilyen jellegű adminisztrációs tevékenységeket, hiszen nem minden munkavállaló képes annak pontos megvalósítására. Ma már létezik olyan opció is, hogy a megtett km-eket a Google-ben rögzített adatokból kérjük le. Ez akkor is hatalmas előny, ha rengeteget utazol városból-városba és nincs időd számolgatni a helyek közötti távolságokat. Persze ez nem elég ahhoz, hogy a NAV által elfogadott dokumentum létrejöjjön. Ehhez tudod a roadrecord.hu útnyilvántartó program segítségét kérni.
Hol tudod elkészíteni az útnyilvántartásod?
Ha alapvetően valamilyen módon vezeted a megtett utakat, de nincs időd vagy a háttértudásod ahhoz, hogy egy hivatalos útnyilvántartást elkészíts, amit aztán benyújtasz a NAV-nak, akkor érdemes felkeresni egy harmadik személyt. A roadrecord.hu pillanatok alatt olyan nyilvántartást készít neked, ami NAV-biztos. A roadrecord.hu úgy készíti a dokumentumokat, hogy a leadás előtt 70 logikai ütközést ellenőriz és javít ki. Mivel a NAV komoly büntetéseket szab ki szabálysértés esetén, ezért mindenképpen bízzuk szakértőkre, amennyiben nem vagyunk képesek 100%-ban pontosan elkészíteni. Tudniillik az útnyilvántartás a 4. leggyakoribb dokumentum, ami ellenőrzésen megy keresztül. Így ezek megfontolásával, mérlegelj, hogy inkább szenvednél otthon az adminisztrációval vagy hagyod, hogy elvégezzék helyetted? Ne feledd, a jövőben az útnyilvántartás 2023 kulcsfontosságú szerepet játszik az utazásokban, és elősegíti a zökkenőmentes és biztonságos utazási élményt.